Miicha

Mitt liv som jag.

Alla hjärtans dag.

Allmänt Permalink7
Måndag igen då fast inte en riktig måndag utan en hjärta måndag :P
Inte för att jag bryr mig så mycket om det för det var ett tag sen jag firade denna dag.

Håller nu på med att spela ett spel på facebook som är rätt kul "milionaire City" man blir lixom beroende och önska att alla pengar kunde man få :P

Vart på en mini möte idag och skreve på ett papper så jag kan få lite pengar och så snart ska jag ringa ett samtal så jag kanske får pengar där iställe, allt ska krångla till sig hela tiden.
Men just nu är jag pank så det blir då att man sitter här istället.

Fundera på snart att jag ska tömma dammsugar påsen och häfta igen den och sen dammsuga lägenheten och torka golvet men det får jag se hur jag gör, eller så kanske jag ska se på en romantisk film i ensamheten med katterna det är mysigt det med.

Hade bra så länge :D
#1 - - alva:

fin blogg! :)

#2 - - Anonym:

glad alla hjärtans dag!

lust att följa varandras bloggar via bloglovin? :)

kram

#3 - - Anonym:

sv: jag har lagt till dig nu, skriv när du lagt till mig emd:)

kram

#4 - - issatrönnblom:

Fin blogg :)

#5 - - Seo petter:

Vilken sjysst header du har på din blogg. Snygg sida!

Du skriver mycket och bra!



Ta hand om dig!



Petter

#6 - - Sanni - Kommenterer tilbake:

Fin blogg.

Besøke min?

#7 - - sofie:

fin blogg!

www.sofielandinnnn.blogg.se :)

kommentera ;)

skiiit fin header ! :D

Till top