Miicha

Mitt liv som jag.

Alone again.

Allmänt Permalink3
Då har man gjort rätt så mycket denna vecka och vart aldelles slut.

Min kompis kom mitt i natten i H-sand och hämtade henne vi kom hem till mig 01.30 typ, och så låg vi i sängen och pratade och skratta.
Tisdagen åkte vi till min lilla syster och var där ett tag, och sen åkte vi till Solle och handlade på Lidl efter det åkte vi hem.
Onsdagen så var vi bara hemma och slappade och tittade på film och så rensa några kartonger i förrådet, så det vart mycket att slänga.
Torsdagen åkte vi till Ö-vik och hälsa på min foster familj, åkte till ÖoB och köpte en jacka som är rätt cool, åkte till foster föralldrarna igen och åt middag och fika och sen åkte vi hem.
Idag då så åkte vi till Solle och kollade om rektorn var där för måste prata med han men han var inte där, så vi for in till stan och fikade och så köpte jag rosa fluffiga tärningar till bilen (WOHOO) så nu har jag svart och rosa. :P

Pust.

Det var min vecka de, så nu sitter jag här och väntar tills mitt ex komma med pizza (mexicana) så får jag käka lite.
(Kanal5 är lite cp nu typ.)

Hade så länge :D
#1 - - AMANDA:

Vill du kunna gå på bio, utan att betala? Det går!



Det enda du behöver göra är att gå in på min blogg ( http://mestamanda.blogg.se/ ) och bli medlem på gratisbio länken längst upp på bloggen. Ha en bra dag! :)

#2 - - Johanna:

Jag skriver om sex, kärlek, tankar och tips. Titta in och kolla om det är nått för dig! :D

#3 - - Sophia:

Hej, fin blogg du har! :)



Skulle du vilja ha mer än 33 garanterade läsare på din blogg? Isf så kan du bli medlem på ca 1 minut här: http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=sophiahagelroth

och få 33 läsare på en gång, sen om du vill ha fler så kan du samla till dig poäng genom att kolla in andras bloggar men det kan du läsa mer om där. :)



Jag trodde inte på det när jag fick en sån här kommentar först men jag fick 33 läsare på en gång och nu har jag läst hur det funkar bland deras regler, det är jättebra! :)



(om du redan är eller inte vill bli medlem så förlåt för att jag störde)



Allt bra? :)

Till top