Miicha

Mitt liv som jag.

Fredag 11/2

Allmänt Permalink3
Då är det fredag eller en helt vanlig dag enligt mig.

Idag blir det min egna fajitas till middag det är inte det fiktiga för det är en sak som inte finns här på ica så får mixa en liten egen variant. :P

Det var en gubbe här i morse och fixade min toalett för det höll på att rinna ihjäl sig så nu är det tyst och lugnt hemma, om det börja att rinna igen så ska dom byta toa :D (rinn toa rinn)

Det har varit en katt slagsmål här idag men det gick bra tillslut så lessnade Jessie och gick därifrån och Elvis gick oxå fast på olika håll, smart..

Fundera på att se på en bra film ikväll eller något men jag vet inte riktigt vad har ca 180 filmer att välja baland (dvd alltså), Vhs vet jag inte hur många jag har men det är inte så många.

och så vill jag baka, så jag tänkte på det i natt när jag skulle somna att jag ville baka bullar, saffranskaka och chokladbollar men har inte alla ingridienser hemma så kanske blir lite senare kanske men jag var sugen..

Aja, nu ska jag göra lite te (farmors lös te) och njuta och sen får man göra lite mat senare.

Hade :D
#1 - - EMMI - modeblogg:

sovit gott?? :)

#2 - - EMMI - modeblogg:

- skööönt! jodå jag har sovit helt ok, vaknat sjukt många gånger ^^

#3 - - EMMI - modeblogg:

- Ja det är sant :)

vi får gäster här! själv då?=)

Till top