Miicha

Mitt liv som jag.

Fredag 18/2

Allmänt Permalink4
Dålig uppdatering men jag har inte haft lust att skriva och så har jag spela mycket spel så har glömt lite med.

Idag tänkte jag att jag ska göra kyckling till middag och det ska väll bli gott förra fredagen vart det ju fajitas, men det vill jag inte ha igen så det blir vanlig kyckling med ris och krydda med curry :D

Medans jag handlar lite grönsaker ska jag nog köpa risen för det skulle vara jäkligt gott idag känns det som och så Ahlgrens bilar med :P
Och så fundera jag på att köpa Berocca och se om det funkar, känns att jag behöver mera energi just nu för att det ska vara bra här hemma.

Fick ju oväntat besök idag, jag låg i sängen och halv sov gjorde jag väll inte utan jag var ny vaken och så tok plingade det på dörren "va faan!?" gick upp med pyamasen och så stod min lilla syster och svåger utanför, hehe, dom ville se hur jag hade möblera som. Gulligt. :Love:

Men jag ska nog iallafall diska upp det sista jag har hemma, ta bort sopsäckar till förrådet ta upp kläder från golvet, till och börja med så får jag se vad jag gör sen.
Men jag kanske ska handla först men då måste jag ta bort laddaren från bilen och så, för jag orka inte gå känner mig så lat. :P

Hade så länge :D
#1 - - Betina reine:

herreeegud så søt pusekatt!

Fin blogg:) Legg gjerne igjen en hilsen om du føler for det.

#2 - - Denisé:

Fin blogg :)

#3 - - sabina:

nu är det veckans blogg!. vad med nu! det kanske är du som vinner den här gången för du har en jätte fin blogg.

#4 - - Theresé Adelman:

Åh va söt katt! :)

Till top