Miicha

Mitt liv som jag.

Literaturo.se

Allmänt Permalink1
Böcker, ja, ibland är det rogivande att läsa böcker som innan man ska sova eller någon dag det passar om man bara vill ta det lungt.

Har några favorit böcker dels är det "Pojken som kallades det" alla dom böckerna och så "Bakom stängda dörrar" och så "Marley och jag", alla dom böckerna är värklighets historier och dom gillar jag bäst för då man man se en handling..

Just nu läser jag "Oväntad semester" tror jag att den heter och den är faktiskt bra. :)

Men det finns ju bra med böcker som man kan välja bland och så går det bra att så kalrt beställa via internet lätt och enkelt.. :P

Men jag är mera en film människa än bok människa men så länge boken är bra så läser jag så det bara står ut. :D
#1 - - meliie:

superfin blogg :)

Har precis gjort en ny blogg, den är itne riktigt färdig än, men kolla gärna in den och ge tips om vad man kan skriva om :) kram

Till top