Miicha

Mitt liv som jag.

Lördag 12/2

Allmänt Permalink3
Hålller på att möblera om i sovrummet eller sovar saken vad det nu heter, tänkte mest att det skulle bli lite ändring och se om man kan sova bättre om nätterna eller om det går helt åt fanders men kul och se. :)

Hungrig vart man efter när man har hållt på att förstökt möblera och så, men jag får se när jag äter kanske medans man ser på filmen "Polisskolan" på kanal5 senare eller om det börja nu.. ? Hmm..?

Jaja..
Ska fortsätta att stöka på..

Hade. :D
#1 - - EMMI - modeblogg:

- jasså, låter mysigt :D

#2 - - Towe [towe.webblogg.se]:

Hej! Just nu pågår en veckans blogg på min blogg, var gärna med:



http://towe.webblogg.se/2011/february/veckans-blogg-igen.html#comment



Sista chansen idag! Kram :)

#3 - - Towe [towe.webblogg.se]:

sv: kul att du är med! :D

Till top