Miicha

Mitt liv som jag.

Rätt så seg dag.

Allmänt Permalink3
Idag så har jag inte gjort så mycket.
har iallafall skickat iväg ett spel som jag har sålt så tjejen får den, och så har jag fotat lite men inte så mycket.

Fundera på att diska innan 22.00 iallafall så jag ska jag se på Big Brother.

Såg att Jessie har bajsat blod igen :( men det går nog över för jag ser inte på att hon mår dåligt så hon får blöt mat.

(Istappen är tagen precis utanför mitt fönster)

Om precis en vecka så börja jag skolan igen och det ska kännas jätte bra, men en sak är inte bra är att jag vet inte om jag får pengar eller så men det ska nog fixa sig ändå.
Men jag längtar! :D

Nepp, nu väntar disken på mig så man får väll gå dit då.. :P

Hade så länge :D

#1 - - Johanna:

Har du ett bra självförtroend? (läs inlägg)

#2 - - Johanna:

- gör det som jag säger och jobba upp det till ännu bättre! :) Det går om man vill :)

#3 - - Johanna:

- gör det som jag säger och jobba upp det till ännu bättre! :) Det går om man vill :)

Till top