Miicha

Mitt liv som jag.

rosiesmycken.se

Allmänt Permalink2
Här har jag ett tipps till er som gillar smycken!
Jag har kollat några gånger på denna sida och det är jätte fina smycken och till ett bra pris :)

Just nu är det en tävling, så det är bara att anmäla sig för det ska jag göra :P

Bilderna som jag har uppe nu tycker jag är jätte fina och så vissa smyckan är det 25% rabatt på nu när det snart är alla hjärtans dag.

Och så om ni har en hund så finns det ett fins smycke till din vovve..

Klicka här så kommer ni till hennes sida, och hon gör alla smycken själv.
Själv så har jag ett smycke från henne och jag var jätte nöjd :)


#1 - - Hellis:

Jättefina!

#2 - - Jessica:

Hej! :)



Tillsammans med ett smyckesföretag har jag nu designat mitt eget smycke, kolla gärna in och säg vad du tycker :) Tack!



/ Jessi

Till top