Miicha

Mitt liv som jag.

se.888bingo.com

Allmänt Permalink4
Skriver ett uppdrag.. =)

Jag har inte så stor erfarenhet av bingo ifrösig men jag brukar spela bingo lotto ibland när dom brukar ha stor vinster eller dyligt, men via internet har jag inte så stor erfarenhet, men det skulle vara rätt kul att testa ändå.

Bingo är väldigt kul speciellt där det är länkat nu, där finns det chatt och gratis spel med mera, blev lite sugen själv att spela lite, men jag är lite rädd för spel ändå men någon gång ska jag testa.
Men höll på att kolla lite på deras hemsida och det ser väldigt lovande ut och väldigt bra erbjudanden.
888.bingo vill göra allt för att du ska trivas och ha det jätte kul och pålitligt support, och så klart många vinster.

Ta en titt så får ni se :D
#1 - - marina:

hur är det? :)

#2 - - marina:

sv: det är bara bra med mig :) görs?

#3 - - marina:

sv: vad trevligt :) Jag svarar på kommentarer och tittar på når killen spelar spel på sin dator.

#4 - - Smsa Låna:

Jag tycker att det är lite svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin sida!

Till top