Miicha

Mitt liv som jag.

3,2,1... Noll.

Allmänt Permalink7
Idag har jag faktiskt gjort lite även att det har gjort ont i fötterna men jag tänkte inte på det så mycket, jag har städa hallen och köket och så lite i vardagsrummet så det är snart klart men jag tänkte nu ta det lungt och vila en stund så jag får se om jag fortsätter senare eller imorgon.. :)
Gillar att ta det lungt när jag städa för det blir så mycket bättre då och så nu fick jag ont i svanken..

Så nu sitter jag här och ser på tv6 och har nyss druckit upp mitt te och så äter jag mackor men börja blir less på hårdbröd men det är ju något iallafall :P

Igår rensa jag  toaletten och det var jätte fint och gilvet var smutsigt och så rensa jag bakom toan med en diskborste (jag diskade inte med den sen :P ) så då vart vattnet smutsigt och så rengjorde jag vvb med så nu är den fin :D Känns jäkligt skönt.

Denna månad när jag får pengar ska jag försöka spara lite pengar så jag ska kastrera Elvis för han är i den åldern nu så, men jag ska ändå försöka spara några hundra så jag har.. :D

Nu ska jag göra annat..

Hade bra :D
#1 - - Akne:

Haha! Hoppas bara inte lille Elvis misstänker någonting när du ska ta honom till sköterskan :D

#2 - - Linn:

hejhej, kolla in min blogg!

ha en bra blogg :)

#3 - - Linn:

hejhej, kolla in min blogg!

ha en bra blogg :)

#4 - - jhani:

fin blogg =)

#5 - - evelina:

riktigt söt blogg, gå gärna in och tyck till om klippet jag har lagt upp på min blogg!:) hoppas allt är bra med dig?

#6 - - Emma:

Haha härligt =) Efteråt känns det alltid lika skönt iaf när det luktar rent och gott. Hoppas du får en skön torsdag! Kram

#7 - - Lisa:

Immigration and the Moral Right to Save Europe and the West!



http://www.youtube.com/watch?v=g_eh6DBpAqI

Till top