Miicha

Mitt liv som jag.

Fredag 14/1

Allmänt Permalink5
Då är det fredag med bra filmer på tvn ikväll, nu för tiden så har jag ingen helg eller vardagar alla dagar är ändå lika tråkiga när man speciellt inte har något jobb eller skola så man sitter mest att vänta hemma på något svar på om det blir en fortsättning på kursen eller inte.. Rätt jobbigt.

Skulle sitta fint med lite vin idag men man har ju inga pengar till det så d kan jag glömma det..

Det är ju Let´s Dance ikväll med det ska jag se på en stund iallafall, tyckte att det var bra förra veckan så då ska jag se på det ikväll.. :P

Alltså jag vet inte vad jag ska göra idag om jag ska först göra lite kaffe som jag har saknat och sen så plocka undan lite saker och små städa lite men som sagt jag är bra på att skjuta på saker som horoskopet sa på fejjan.. Hmm.. :P

Men men, jag får se hur jag gör som jag känns inte på något humör idag igentligen känner mig lite så sur på något vis, men kanske det blir bättre om jag får i mig lite kaffe.. :P

Hade så länge :D
#1 - - rosiesmycken.se:

Ska också se Let´s dance, vem håller du på? Eller förresten ska jag visst inte alls, ska ju på tjejmiddag, det blir till att spela in istället.



Ha en najs helg

#2 - - din skratt guide:

Hejsan, gillar du de är extra goda skrattet om dagen ?

kolla då in min blogg & skratta ! :D

#3 - - Christoffer:

Sv; Tack för att du visade intresse!



Tack dsm!

#4 - - Kassandra:

Vad fin header !!! :)

Vilket program använde du?

#5 - - mwallérion:

Diggar headern stenhårt!;-)

Till top