Miicha

Mitt liv som jag.

Lördag 22/1

Allmänt Permalink3
Åter igen helg eller en vanlig dag för mig vill säga..
Vaknade nyss med en värk men det går väll över så småningom..

Idag ska jag nog plocka undan lite hemma och plocka upp tvätten och dammsuga måste man göra med och sen är det nog inte så mycket som ska göras och det komma bli så skönt när det blir rent och fint här.. :D

Jag längtar till vecka 10 så jag får köra till skolan och börja igen och det var ju så kul sist, men det kanske inte blir lika kul detta år men då kommer det ju vara olika personer och troligtvis bara killar, hehe, men det spelar inte mig någon roll huvudsaken jag får lastbilskortet :P

Igår så klippte jag topparna så nu är håret lent och fint igen så det känns jätte skönt faktiskt. :)

Nepp, nu ska jag hitta på något när det är så trist på tv så är det lika bra att komma igång med något. :)

Hade så länge :D
#1 - - Sara:

Cooool header, har du gjort den själv? :D

#2 - - Stina:

Jag tror på dig och ditt lastbilskort.:-) Kram Stina

#3 - - tobbs:

Hejsan, har precis lagt upp bilder på min blogg: DÅ & NU - alltså hur jag såg ut innan och ser ut nu ett år senare. Kommentera gärna vad du tycker http://tobbs.se :)

Till top