Miicha

Mitt liv som jag.

Lördag 8/1

Allmänt Permalink3
Halv tre och jag har inte gjort något idag, men det brukar vara så när det är helg men jag klagar inte eller så får jag skylla mig själv där på något vis..

Jag har en kaffe mugg i handen så jag blir på lite bättre humör iallafall och så vill jag köpa en massa Cola och hälla i mig för är extremt sugen alltså..

Imorgon blir det iallafall BingoLotto som man ska spela igen på då när man var vunne 2 gånger i rad för ny lott så, men imorgon vinner jag då inte iallafall det är jag 100 på så men det är ju ändå kul att spela man har något att göra ett tag iallafall.. :P

Jag fundera skartp på att jag ska flytta men jag är rädd men det är därför jag har stannat här där jag är, men jag vill flytta till stan där jag kan skaffa mera vänner som man kan hälsa på och som hälsa på mig lixom, och så kanske man träffar någon kärlek om man har tur.
Där jag bor nu finns det inte så många heller som man kan tänka sig heller men jag har gett upp när det gäller här men om det är någon som bjuder ut mig så får det ju gå.
Men jag fundera på att ge upp allt det med kärlek för det blir bara olyckligt i slutändan, man gör slut då är man ledsen ena dör då är det olyckligt lixom..

Jag har ju mina katter så det får jag nöja mig med men dom kan inte göra mig trygg men det får jag väll acceptera ett tag.. :)
#1 - - Katarina:

Jättesöt kisse på bilden!

#2 - - Wheeldude:

Fin blogg du har med både katt og fet bil. Har det jeg og. En 1965 impala, en sort katt og en hvit:)

#3 - - sara:

ÄR du sugen på en ny header till bloggen?

JUST NU: Header tävling på bloggen!

Gå in och kika på dem enkla reglerna :D

Annars, hoppas jag att du får en mysig måndag och god fortsättning!

KRAM Sara

Till top