Miicha

Mitt liv som jag.

Måndag 17/1

Allmänt Permalink2
Idag har jag varit hos min lilla syster och hjälp henne, hon ville att jag skulle komma och ta hand om henne för hon är sjuk och då satte jag mig i bilen och for till henne :)
Så jag var där ett tag och åt middag och så vart det strömlöst där så det var mysigt med tända ljus, det blir jäkligt mysigt med ljus för det får en helt annan kännsla..

Det är väll inte försent att ha ett nyårslöfte?
Isåfall så har jag kommit på en nu som jag ska ge mig tusan på att jag ska klara, det är att jag ska inte dricka alkohol, visst ta kanske en öl eller cider till och med ett vin glas men inte mera än det..
Det har jag bestämt mig och jag vill klara det..

Jag vart så sugen att gå en promenad vet inte hur jag vart det men jag vart väldigt sugen på det, jag kanske ska göra det men känndes lite kallt ändå..

Äsch.. Skiter i det och dricker lite te iställe..

Imorgon ska jag till lill syrran igen och hjälpa till för jag är så jävla less att vara hemma känns att jag har förlorat min vardag lixom..

Hade :D
#1 - - Benita Fransén:

sv: just nu händer det itne så mycket tänkte gå och lägga mig nu :)

#2 - - Sara a.k.a Game Girl:

Hej!

Igår kväll sändes RFSUs & URs sexualupplysningsvideo, vad tyckte du om den?



http://thegamegirl.blogg.se/2011/january/sex-pa-kartan.html

Till top