Miicha

Mitt liv som jag.

Måndag 24/1

Allmänt Permalink1
Måndag, vad ska man säga?
Har vare på möte idag kl 11 och det gick bra som vanilgt som alla min andra möten :)

Sitter nu här och skriver och dricker en Latte som är jätte god och jag gör den så klart själv :P

Vaknade imorse och tittade ut och såg att det blåste och så tänkte jag att jag ska ju ta bilen till mötet så det spelar ingen roll om det blåser eller inte, men när jag tittade hur kallt det var så var det inte kallt utan det var 2 grader varmt så det var j bra.. :D
Så nu säger det "dropp dropp dropp" på hustaken och Elvis speciellt är intresserad och vill ta dropparna men han får ju inte vara ute så, eller han har aldrig varit ute men det får han sen till sommaren..

Det är ju tråkigt för båda mina katter att dom är inne katter så jag brukar ta ut dom, Jessie älskar att vara ute men hon vet att hon inte får ibland och så har jag ju koppel på hon då och hon går jätte fint med koppel och jag kvingar inte dom till at gå heller utan dom får gå själv.. :P

Hade jätte bra :D
#1 - - Megamongot:

Åh, vad duktig du är som tar hand om djur. Jag hade en guldhamster en gång, men den försvann. Tror att den rymde med en dammråtta, men jag är inte helt säker, kan ha varit så att jag råkade dammsuga upp den eller en kombination av de båda förstås...

Till top