Miicha

Mitt liv som jag.

Måndag 31/1

Allmänt Permalink1
Just nu ligger jag i soffan och ser på tvn, har tydligen sove i soffan i natt för jag hade jätte svårt att somna för jag drack kaffe sent igår men fick ju sova några timmar iallafall..

Tänkte idag att jag skulle gå på en promenad men jag tror inte det just nu iallafall för det blåser för mycket så man vill ju inte hålla i sig om man ska gå ut ändå och vara rädd att man ska rammla och slå sig.

Men jag fundera på först att jag ska duscha och sen ska jag diska upp allt (igen) och sen kolla om det finns tvätttid och så ska jag plocka upp saker från golvet och sen dammsuga (drömde inatt att ja dammsög soffan), sen får man se om man ska torka golvet..
Men jag håller på att dö av tråkhet just nu vill att det ska gå lite snabbare så jag kan börja skola någon gång..

Juste jag måste ringa rektorn..

Hade :D
#1 - - joanna- Att leva med Aspergers syndrom!:

Vill du bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!



De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)



eller kanske Följa varann på bloglovin?

Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!

(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

Till top