Miicha

Mitt liv som jag.

Onsdag 5/1

Allmänt Permalink7
Idag har jag en stor tvätt dag hela dagen ska ajg tvätta faktiskt så jag hoppas att någon inte tar den tvätt tiden heller, för det är en som brukar tar andras tvätttider och det är inte alls bra faktiskt.. :(

Jag tänkte att jag ska göra lite te för jag känner mig lite krasslig fortfarande efter vare sjuk,.
Och så kanske jag ska göra mig någon macka eller så kanske fil med flingor bara för att få något i magen..

Ikväll så är jag bjuden på middag och det ska bli så gott så jag hoppas att sällskapet är lika bra som middagen, men det tror jag iallafall att det ska bli bra.. :)

Ska se på tvn medans jag ska göra lite fika.

Hade. :D

#1 - - sofie:

hej! sofie heter jag, jag har också en blogg :) fast på www.nattstad.se , det är som en vanlig blogg bara att man tjänar pengar per sidvisning. och jag behöver verkligen pengar nu känns det som och jag skulle bli så himla glad om du ville gå in på ' www.nattstad.se/sofiecesarino ' och kolla in min blogg där. bara skrolla ner och kolla lite. skulle bli så himla glad! förlåt om jag störde.. kram / sofie.



fin blogg :)

#2 - - Peter:

Var inne på en sajt där man kunde kolla upp vad olika mobilnummer har för operatörer! Man kan söka alla mobilnummer och det är helt gratis.



Vill du komma till sajten surfa in på http://www.opkollen.se/

#3 - - FAB:

Supermysig blogg! Kika gärna in hos mig. Kram/FAB http://fabs.blogg.se

#4 - - Anonym:

fin blogg hilsen en norsk blogger



danian.blogg.no

#5 - - Emma:

Hej!

En ny dagens blogg är uppe. Kolla gärna in och anmäl dig! :)

#6 - - Khangkheng´s ♥:

Hejsan!

Ursäkta att jag stör, men du skulle inte kunna rösta på mig i veckans blogg på http://claaaudias.blogg.se/2011/january/rosta-pa-veckansblogg.html ? Jag är nummer 3!

Skulle varit jätte snällt.

Tack så mycket.

#7 - - Anonym:

cool header!

Till top