Miicha

Mitt liv som jag.

Stryktipsen.se

Allmänt Permalink0
Jag har inga erfarenheter när det gäller stryktips faktiskt men det skulle vara intressant att pröva någon gång, men just nu kan jag som sagt inte.
Och på internet har jag inte gjort det heller faktiskt, är lite tråkig av mig :P

Styktipset är ju en sida där man kan spela spel och satsa och dyligt och så kan man ju som sagt vinna pengar, nästan som man köper på spelbutiker fast på nätet så man slipper gå ut lixom :)
Man kan ju vinna stora pengar om man har den turen själv har jag ingen tur alls när det gäller spel så därför jag spelar inte så ofta, men ni kan ju ha bättre tur än mig iallafall men vad vet jag om det.. :P

Men om ni är intresserad av styktips så kan jag rekomendera att ni går in på länken (ovan) och kolla er för :P
Till top