Miicha

Mitt liv som jag.

Taggad.

Allmänt Permalink1
Då har man vare ute och handskotta bort lite snö på parkeringen tidigare idag så nur känns det, men när man slutade och gick in för att vila och käka mat så kännde man sig taggad och ville fortsätta med något så nu har jag diska upp allt som behövs och ska väll plocka ihop lite saker som står framme som jag ska he bort.. :)

Även om dagen inte började bra så behöver den inte sluta på samma sätt.. :P

Imorgon ska jag ringa ett samtal så hoppas att den blir bra då så är det bara att hoppas sen då,.

Och sen önskar jag att jag får en kärlek som man kan vara med och mysa med och så göra saker med och så klart man slipper vara ensam lixom, men det kan nog dröja ett tag till dess iallafall..

Börja lixom bli less att inte ha någon som man kan dela livet med om man säger så..

Nu ska jag se på filmen på tv3 (men har den på Dvd) och så ska jag fortsätta i hemmet..

Hade :D
#1 - - Emma:

Dukig du är. Hoppas du fick en lugn och skön kväll då istället. Kram

Till top