Miicha

Mitt liv som jag.

Tisdag 11/1

Allmänt Permalink1
Idag har jag hälsa på min kompis och så såg vi på "Sex And The City" och serien är rätt bra faktiskt.. :P

Har träningvärk på ryggen sen gårdagens skottning men det är bra de. :) Hehe

Fundera på nu att he på en bra film men jag sitter nu och fundera på vilken film jag vill se på igen, jag har ju rätt många att välja bland men det kommer jag på snart..

Nu har det bleve rätt kallt igen men det ska vara varmare imorgon så det är bra men ändå inte, och så kommer det nog att snöa imorgon och det är ännu bättre jag vill lixom ha mera snö ändå :P

Ska fortsätta att fundera på vilken film jag ska se på..

Hade så länge :D
#1 - - Carl:

Grym blogg!!!!!!!!!!!!!



Ett tips!! Kolla in http://opkollen.se - Hitta operatör till mobilnummer helt gratis och skitenkelt! Tips gärna dina läsare;)

Till top