Miicha

Mitt liv som jag.

Tisdag 18/1

Allmänt Permalink4
Då var det tisdag igen då och just nu sitter ja hos min lilla syster och min syster dotter sitter brevid mig och pratar med mig.. :P Gulligt.
Jag är ju så less att vara bara hemma och sitta vid datorn och tvn hela dagarna så jag åker hem till lilla syster och hjälper dom med gården och det trivs jag med :P

Jag rekomendera att ni går in på en sida med jätte fina smycken och i väldigt bra pris på
:P
Klicka här så kommer ni dit :P
Denna tjej gör sina egna smycken och så nu när Alla Hjärtans Dag kommer så ska hon ha 25 % rabatt på hjärtsmycken och det kan man ge till sin älskling..
:)


Ne nu ska jag vara social med släkten :P

Hade :D


#1 - - E M M Y:

hej! fin blogg.

vad gör du?:)

#2 - - Ida Karlsson.:

tuff blogg! :)

#3 - - Emma:

Fint tips! Hon hade en del riktigt fina smycken och till BRA priser =) Kanske inget jag skulle hitta till sambon men man kan väl ge sig själv en liten gåva då också ;-) Och sin mamma såklart =)Kram

#4 - - tess:):

vilken niiice hedder ;) skitsnygg verkligen

Till top