Miicha

Mitt liv som jag.

Torsdag 13/1

Allmänt Permalink1
Idag blev jag väckt av att ringklockan på dörrn ringde "Vem fan vill komma nu till mig? Och denna tid?", klockan var väll lite över nio eller mer, jag steg upp och såg att det var en stor person utanför "Vad vill svågern nu då?" ja det var svågern som ville kaffe.. :)
Bara synd att lill syrran inte var med, men nästa gång så tvingar jag henne att komma :P

Just nu så ser jag på tvn och degar ett tag och så ska jag väll sopa lite på golvet och duscha..
Diska så klart med.

Men före ska jag se på tvn ett tag till iallafall det är Sjunde himelen och så är det Desperate Housewife (repris så klart) och sen ska jag nog börja, eller som jag brukar göra städa lite medans det är reklam så går det fortare. :P

Jaja..

Hade så länge :D
#1 - - Madelene:

OTROLIGT SNYGG HEADER!! =)



Jätte roligt att du ville vara med i dagens blogg! :)

Kolla gärna in & se efter om du vann!

På söndag kommer det en ny "dagens blogg"...

Medverka gärna i den också! :)

Kram!♥

Till top