Miicha

Mitt liv som jag.

Torsdag 20/1

Allmänt Permalink1
Såg igår att dom ska börja kursen igen :D Ringde då till rekorn på komvux men då var han sjuk så jag lämna ett medelande, kursen ska börja då på sportlovet så tidigare detta år så nu hoppas jag att jag får komma med :)

Ringde ett samtal till idag och denna person var också sjuk denna vecka men nu svarade hon och så sa jag att det är lite akut med pengar så hon skulle fixa det, så ska träffa henne på måndag så jag inte kommer efter på en massa räkningar och det är jag inte så sugen på just nu..

Sitter bara här nu och vet inte vad jag ska göra, men jag fundera på att jag ska ställa mig i duschen och så ska jag leta reda på sopsäckar så jag kan städa lite men igentligen orkar jag inte men det känns skönt när det är klart :P

Lastbilen på bilden har jag tagit själv från 2010 kurs som jag kuggade mig på, denna lastbil är rätt skön att köra men jag vet inte om den finns kvar men jag tror det iallafall så jag får köra den mera :P

Nepp, nu ska jag duscha..

Hade :)
#1 - - Anonym:

Hej, Fin blogg. Skulle va trevligt om du kollade min blogg också och kommenterade en kommentar eller två:)

Till top