Miicha

Mitt liv som jag.

Halojjsan :)

Allmänt Permalink0
Inte för att det är någon intressand men det var ett jävla tag sen jag skrev på bloggen, jag glömmer liksom bort hela tiden.. Hmm.

Jaja.

Den 9/6 så klarade jag hela kursen så nu har jag: C, CE, ADR och bakgavellyft. Känns så jävla bra så nu väntar jag på ett samtal från arbetsförmedlingen (men säkert så är hon på semester) för så jag kan börja praktisera, eller så fundera jag på att skita i det och så börja jag jobba istället, men jag vet dock inte hur jag ska göra som men det vet jag när jag fundera. :)

Snart så ska jag åka ner till min underbara mamma och lillasyster och hälsa på dom ett tag känns skänt att komma bort en sväng faktiskt, men jag vet inte hur länge jag ska vara borta men det får man ju se då, och så ska vi åka båt (vikingline) och bara ha det underbart kul!!
Tur man har bra vänner som kan ta hand om längenheten och så klart katterna Elvis och Jessie så dom inte blir utan mat eller vatten :)

Och så min lillasyster (har ju två, den äldsta) har ju fått en liten flicka till så hon har 3 barn nu, så sööt liten jänta hon har fått :) Så stolt över henne.

Och så vette fasen vad som har hänt med mig men jag har börja läst en bok nu och jag vet inte varför men visst jag gillar att läsa men det är nu som ett beroende för mig, men det e ju bra de så jag kan göra något innan jag drar neråt :P

Nepp nu ska jag lägga mig och sussa och läsa lite innan jag ska lägga mig :)

Hade :)

P.S: Bilden har jag tagit och är från Nickebo i Härnösand. :)
Till top