Miicha

Mitt liv som jag.

Jahappsan.. :P

Allmänt Permalink0
Vart så sjukt sugen på kaffe men jag har bara pulver kaffe men det får väll gå så länge, ska få en slant snart så jag kan köpa riktigt kaffe :)
Har inge cigg eller snus kvar heller så känns att jag håller på att gå under men jag har ju ändå boken som jag läser som jag kan avslappna mig med.

Många tror att det är lätt att skaffa jobb och praktik men det är egentligen inte det, praktik är lättare än jobb men som jag vill ha ett speciellt praktik som man lär sig något på, jobb är svårare för det är många som vill ha erfarna eller kranvana eller truck och så, jaja, man får väll starta eget om man ska ha jobb men det är svårt att starta eget med.
Komplicerat nu.

Tror jag har hittat min drömkille nu alltså, hehe, men bara det jag vet om han bara fick mig att bli kär men man måste liksom se hur han ser ut med, hehe, annars går det ju inte, men jag ser inte en människa på hur dom ser ut utan insidan före men dom får inte se jävliga ut heller, måste passa liksom :P

Jajapp..

Nu ska jag fixa mitt äckel kaffe och så ska jag väll läsa en bok eller he igång en film :)

Hade :)
Till top