Miicha

Mitt liv som jag.

Bingosidan.

Allmänt Permalink3
Uppdrag igen :)

Bingo var det ja, har skrivit rätt mycket om bingo, men själv gillar jag att gå på bilbingo men detta är en helt annan sak men denna bingo är via internet och då har jag ingen erfarenhet till de bara att man inte ska spela så man har slut på pengar så klart, men just det om man vinner och så vinner man mera och så sen losar man allt man har tillslut.

Bingo erbjuder en massa slagt olika bingo och lär vara jätte kul att vara med på, men själv brukar jag inte göra det så själv brukar jag spela något helt annat men det finns någon där ute som tycker att det är kul får man hoppas. :)

Om någon därute är intresserad så får man vara försiktig att spela och det vet dom flessta vid detta laget, men ta det bara lungt så ska det gå bra :)

Hade så bra :)
#1 - - ROXANNA - KAMP EFTER CANCERN:

Bil bingo har jag gått på ett par gånger :)

#2 - - ズ-ミ ボンミンジ - Jummi Von Minji:

gillar du verkligen lastbilar och sånt? :)

#3 - - Citatbaserat:

Hur vanligt är det att folk under 40 spelar bingo? Bara nyfiken.

Till top