Miicha

Mitt liv som jag.

Hopp i stugan..

Allmänt Permalink0
Var på en dejt igår :P
Det var kul och så var det första dejten jag gick på..
Vi fikade och surrade ett tag och sen gick vi ut på stan (Ö-vik) och gick runt på affärer och sen så ville han köpa ett halsband så då kollade vi ut ett och så köpte han ett, och jätte fint var det.

Efter dejten så åkte jag till fostermamma och var där ett tag och sen åkte jag hem så att det inte skulle vara för mörkt, och så fick jag lov att ringa till min kompis och prata med henne så att jag inte skulle somna medans jag körde så det gick bra..

Nu sitter jag hemma och ska he på tv6 och kolla och på reklamen ska jag städa lite..

Imorgon ska jag prata med läraren eller skälla kanske jag gör, för i onsdags så låg jag hela dagen och så på torsdagen så kännde jag mig pigg nog att klara en hel dag i skolan och så var det ju inte där "What?!" så det kom en städerska och sa att det ska inte komma någon idag för denna vecka är det bara måndag till onsdag.. "JÄVLA SVIN" så dom hade lixom inte sagt ett skit till mig så jag fick åka hem igen (7.5 mil) så det ska jag prata med dom om imorgon..
Måttligt förbannad man vart.

Jaja.

Hade så länge :D
Till top