Miicha

Mitt liv som jag.

Lendo.se

Allmänt Permalink1
Detta med pengar är så oändligt, vissa har mycket pengar och behöver inte ta en massa lån för att klara sig medans andra måste göra det och så får dom en massa skulder för att dom tar lån så därför tycker jag att det är bra att samla alla lån till ett så man betalar bara till en bank istället för flera.

Jag har aldrig låna pengar och kan tänka mig det när jag har en bra ekonomi och ska köpa en bil, hus eller något dyligt, som små saker vill jag inte ta lån på för det känns bara onödigt så en stor sak ska det vara om jag ska låna pengar från en bank annars kan jag ju lika gärna spara själv. :)

Själv tycker jag heller inte om att låna heller för många har så höga räntor men det är ju smällar man får ta och så om man låna en gång så blir det ju oftast att man vill låna igen och göra en annan sak, men sån vill jag inte vara så därför vill jag ha en bra ekonomi när jag ska låna pengar.

Men om jag ska låna så går jag in på Lendo.se och kolla vad dom har att erbjuda mig som kund :P
#1 - - storasyster:

låna bara på dom kända bankerna så som swedbank/nordea/SEB/handelsbanken.. sånna dära "låneinstitut" har skyhög ränta och lånar till vem som helst al a lyxfällan.

Till top