Miicha

Mitt liv som jag.

Men alltså.

Allmänt Permalink0
Har vare i skolan idag och känns faktiskt, idag och igår har jag prestera rätt mycket så är väldigt trött men ska se på mina favvo serier och sen får jag se om jag ska gå och lägga mig eller om jag ska se på en film.. :P

Fått beröm av lärarn 2 dagar nu i rad och det känns jätte bra faktiskt :D

Imorgon vet jag inte riktigt vad man ska göra men jag ska nog i alla fall vara hemma och ta det lungt och kanske städa om jag har lust till det fast det behövs så klart :P

Bilden har jag ju tagit idag på skolan vid lunch när har hade så tråkigt så visste inte vad man skulle hitta på, så jaag tog lite kort :P Hehe.
Färga fåret har man ju gjort med men vart inte som jag ville men snyggt tyckte jag att det var men jag ska ta en bättre bild så får jag höra hur folk tycker :D
Sicken sne mun jag har!! Haa.
Klart jag var rätt sne där iförsig. :P

Nepp nu ska jag vidare till tvn, se på Desperate Housewife och sen blir det något annat :P

Hade :D
Till top