Miicha

Mitt liv som jag.

Omg.

Allmänt Permalink1
Varför ska allt ta sån jävla tid!?
Förstår dom inte att det inte är bra att vänta?
Jag hatar att vänta, mitt liv består av att vänta i alla fall i halva.

Jag vet ens inte om jag får pengar från fk, och så fick jag ett brev av vårdcentralen igår att jag ska komma dit den 22/3, HALLÅ!!!, skolan börja ju på måndag 7/3! Rappa på lite, men ne det gör dom inte utan det fanns ingen som kunde boka om din tid eller omboka om dom är sjuk så ska dom ju vara hemma. :(

Gå skolan i 2 veckor och hemma 2 veckor för att man inte har råd att åka dit, så förbannat less blir man.
Och så kan dom bara inte höra vad man säger heller utan man ska ha en läkare som aldrig har sett eller träffat en, så det är jävligt idiotiskt tänkt, men man förstår dom ändå men ändå.. hmm.

Jaja, får väll dunka musik vidare och får se om jag tar och bakar lite bullar.

Hade bra så länge. :D
#1 - - Jonasiqra:

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

Till top