Miicha

Mitt liv som jag.

WIIIII.

Allmänt Permalink1
På måndag är det en ny start :D
Ska till skolan 12.30 ska jag vara där för då ska vi hålla på med teori, men dom andra ska vara där 8.30 för dom ska gå runt i lokalen och så men det behöver ju inte jag så :P

I helgen ska jag tvätta upp allt som ska tvättas så jag har lite kläder, så det har jag att göra, suck..

Så idag har jag inte gjort något speciellt än att sitta och spela på facebook och så, men jag har inte kunnat gjort så mycket för jag har mått illa men varför vet jag inte.
Men jag har diskat lite idag men det är kvar efter middagen.

Katterna hade bestämt sig för att mörda nallen, hittade han så här häromdagen.
Hmm :P

Jaja nu ska jag snart se på tv.

Hade :D

#1 - - Julia:

Måste säga att jag till 100% diggar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

Till top