Miicha

Mitt liv som jag.

Lördag och glad.

Allmänt Permalink2
Idag har var vare och hjälpt min lilla syster och svåger med lite små plock :)
Sen åkte jag hem och gjorde iordning älgfärs biffar så det var väldigt gott så man får det till lunch på måndag när man ska till skolan. :)

Nu är det bara uppkörning på släp jag ska göra efter lite mera träning och sen är det klart, uppkörningen på lastbil och teoriprov på släp är klar nu,.. :P

Så nu sitter jag här och ser på tv och njuter av en öl och tycker att det var nästan för soligt ute för att sitta inne men ska inte gå ut ändå, fråga mig inte varför.. :P

Nu ska jag fortsätta njuta innan det försvinner..

Hade. :D
#1 - - Roxanna - kamp efter cancern:

ooh älg är gott:)

#2 - - Vickan:

vad tycker du om dom här jeans shortsen?



http://vickansdeal.blogg.se/2011/may/levis-501-jeans-shorts.html

Till top