Miicha

Mitt liv som jag.

Måndag över.

Allmänt Permalink2
Idag så har ja kört lite lastbil och frått frågor om säkerhetskontroll och sen drog vi en sväng och sen efter det så satt jag mig och höll på med CE teori som gick rätt hyffsat.

Imorgon så får jag se vad man ska göra, hoppas jag får ta uppkörning för C så jag blir kvitt det :D

Har retat mig lite faktiskt, jag är som jag är och det värkar inte uppskattas kan vara lite omogen ibland men det är ju så man ska ju vara barn så länge man lever.. Fast inte barnslig men moget barnslig och ibland kan det nog gå överstyr och så kanske man inte tänker före. Det kan bli fel ibland.

men med mig så är det bara att acceptera för den jag är eller så drar man, så lätt är det.
Men jag fundera på att inte vara så omogen längre att jag ska ta och tänka efter hur folk kommer reagera om jag säger vissa saker men jag har en anledning till att jag är som jag är men man kan ju bättra sig ändå :)
Eller så får folk öppna kakhålet och säga som det är och vad dom tyckte vad fel för det jag sa direkt än att snacka skit om det (inte för att det har hänt, har inte hört någe) än att snacka skit bakom ryggen.

Vi alla har ju fel och brister så det är bara att acceptera det.
Så om man inte gilalr en person så träffa inte personen, jag tycker inte om alla men jag snackar med dom som jag inte gillar heller.

Nu ska jag göra någe anne.. :)

Hade :D
#1 - - Linda:

Tycker så mycket om att läsa din blogg.

Ofta tycker vi samma om musik.

Vad tycker du om denna ? Borde inte detta var nåt i din smak ?

;))

http://www.youtube.com/watch?v=HbYs-g3UOHQ

#2 - - Lena:

Wow, gillar din blogg massor, ditt sätt att skriva är ju bara så härligt.

Go on, keep it up !

Kram

L

Till top