Miicha

Mitt liv som jag.

Regn :)

Allmänt Permalink5
Jag gillar regn faktiskt blir så glad när det regna men fråga mig inte varför, men har bra minnen när jag och syskonen var små när det regnade :)
Älskade att cyckla när det ösregnade när vi bodde i Härnösand och så man vart jätte blöt, det var tider de.. :)
Men nu är det regn så är det film väder..

Igår backade jag med släp hela dagen stortsett och läraren tyckte jag var kinkig när jag gnällde lite hur konerna var uppställd som, men jag tyckte det var uppsatta jätte konstigt och snett.. Läraren "Nå fan är du lite kinkig nu"..
Jag har klarat Ykb i tisdags och så ska jag snart göra uppkörning för C så sen är det bara CE kvar :) WOOO..
Ringde till posten logistik idag och frågade om praktik men jag fick det inte så jag ska fortsätta att söka men har ett ställe som jag ska ringa till men det ska jag ta på måndag.

Nu sitter jag och ska se eller håller på att se en film "Sagan om ringen" för att fördröja tiden lite, katterna är lekfulla som jagar varandra och busa.. :)

Ska se på filmen och äta upp korv mackorna jag gjorde, men det blir mera bloggande för börja bli så dålig på det :P

Hade :D

#1 - - Emma H.:

Vilka söta <3

Vad för raser är det? :P

#2 - - lina:

Snygg header! :)

#3 - - heidi:

härlig bild på kissemissarna :D h.www.bimbofashionblogg.fi

#4 - - Lolly:

Söt bild :)

#5 - - josefine:

Härliga sommar och sooool. Säljes: Sommarens snyggaste solglasögon, Ray Ban wayfarer!! Riktigt vrakpris, 500 kronor (nypris 1299:-!!) Passa på, först till kvarn. http://bloppisjosse.blogg.se/2011/may/saljes-ray-ban-wayfarer2140-tortoise.html

Till top