Miicha

Mitt liv som jag.

Spelmarker.com

Allmänt Permalink1
Har fått i uppdrag att skriva lite om spelmarker..

Jag har aldrig spelat med spelmarker men skulle vara roligt att testa för skojs skull någon gång faktiskt, men själv tycker jag inte om spel riktigt men alla är vi olika vissa tycker ju att det är kul och vissa inte. :)

Men själva spelmarkets hemsida värkar väldigt intressant så ni kan ju kolla så får ni se själv hur ni känner för det, men så klart när det gäller spel så är det 18 års gräns så klart, jag är ju snart 5 år över 18 så jag kan ju :)

Men om ni är nu över 18 eller 18 precis så om ni vill spela lite så skriv in eran e-mail och gå med, men det är ju frivillit så klart :)

Men själv har jag aldrig spelat med marker varken tidigare eller nyligt..

Hade så bra :)
#1 - - e.l.f Cosmetics Skandinavia:

Hej!



Vill passa på och tipsa om att vi har väldigt bra erbjudande nu på e.l.f Cosmetics. 20% rabatt på hela sortimentet! Vi erbjuder bra smink till väldigt låga priser. Tex nagellack 15 kr. Och vi testar inte vårt smink på djur, bra va? :)

Gäller på beställningar över 105 sek. Använd dig av koden 20PLENTYEU innan kl 13.00 imorgon fredag. Dela mer än gärna med dig till dina läsare alt. facebook. :)



Hälsningar,

www.eyeslipsface.se

Till top