Miicha

Mitt liv som jag.

<3

Allmänt Permalink4
Gästerna är lite sena så dom komma typ lite över 13 om jag har räknat rätt. :)
Har gjort det finare här så får man se om dom gillar det, men det ska ju ändå synas att det är någon som bor i hemmet och inte så stil rent så man bländar sig när man tittar men det ska inte vara damm och jävligt överallt heller, men om det dyker upp så tar jag bort de med handen för det är nästan ingen mera här hos mig än jag så.. :P
Jag har till och med hunnit med lunch så nu är man kaffe sugen men får lov att vänta till dom kommer om ca en timme..
Ha det bra så länge :D
#1 - - Evve- En helt vanlig knasig tjej!:

Heej!

Vill du vara med och tävla om att bli Veckans Blogg?

Klicka in här och skriv "Jag är med" http://evvesliv.blogg.se/2011/october/veckans-blogg-5.html#comment

Obs! Du har större chans att vinna om du länkar tävlingen eller följer mig via blogovin!

Kramizar Evve!

#2 - - Anonym:

SV:Allt bra med mig du då?

#3 - - Evve- En helt vanlig knasig tjej!:

Kul att du är med i Veckans Blogg, hoppas allt är bra med dig?

Kramizar Evve!

#4 - - Anonym:

SV:ikv blir det nog mest plugg o myys(regular shiit)

Till top