Miicha

Mitt liv som jag.

ÅÅHH!!

Allmänt Permalink7
Jag tittar på tv4 och så diskutera dom om Ryssland, som ni kanske har hört så vill dom att det ska vara förbjuter att prata om homosexuallite och vara de.
Hur idiotiskt är det!?
Alltså jag har inget emot vilken sexuallitet man än har men man kan ju bara inte förbjuda det, man får ju fan vara kär i vilket kön man än har!!!
Usch, vad irriterad man blir, tur att det inte är något sånt här i Sverige.
Är man bög så är man ju det är man lesbisk så är man det kan ju ingen bestämma hur man ska vara som även ett land kan inte göra det då flyttar ju dom bara till något annat land..
#1 - - cherie's välgörenhetsblogg:

gud vad hemskt. Det ju helt sjukt, dom, ryska regeringen, om någon behöver lite kärlek och förståelse. less hate & more love to the people!

#2 - - Louise:

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 100-200 läsare kan blir din här på

http://laakinoiise.blogg.se/2011/november/dagens-blogg-sondag-3.html#comment



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

#3 - - EBBA BLOM:

Ja visst är den bra! :D tack detsamma , kraamar!

#4 - - amandamagnum:

SV: Detsamma! ;)

#5 - - Charlotte:

Detsamma!

Allt bra?

#6 - - Kajsanova ♛:

SV; Tack ska du ha! Förutom blåsten och att det inte finns någon snö så är den perfekt! :)

#7 - - Isabelle:

sv: det är just det att han och jag var tillsammans och jag gjorde slut. Jag var dum i huvudet. Det tog några månader för honom att komma över mig och när han hade gjort det så vill jag helt plötsligt ha honom. Jag skrev ett långt sms om hur jag kände mm. Han svarade: Ah jag saknar dig med, och allt vi hade var äkta men det kommer aldrig bli du och jag igen. Grät ganska mycket då :(

Till top