Miicha

Mitt liv som jag.

:D

Allmänt Permalink3
Japp då har ju snön kommit utan för mitt fönster :)
Det började ju igår kväll och så nu är den kvar på marken och det ser ju så fint ut, men jag knäppte en bild men fin det kan man säga att den inte var men jag knäppte bara innefrån så det får bli som det blir :P
Har typ nyss vankat typ halv 2 vaknade jag alltså 13.30, men jag har haft ont i huvudet 6 dagar typ och så fick jag så ont i ryggen av sängen, suck, men det så gå bra.
Men usch! Jag vill ner på ica och köpa två filmer!!
Dels är det Lejonkungen och så är det sista filmen av Pirates Of The Carribean.. (vette fasen hurn de stavas).
Nu ska jag titta vad som händer och sker på tv och rensa upp skiten på gölve ocså duscha.. :P
#1 - - johanna:

- Jag brukar inte heller tycka att åldersskillnaden spelar så stor roll. Men när man är just 16 år så har man så mycket förbud i omvärlden som man inte ens får göra en och det gör hela förhållanden knasigt speciellt när man är med en 51 åring. Å andra sidan så kommer han typ dö när hon är 40..

#2 - - Tilda:

Oj, snö! Idag var det plusgrader och solen sken hos mig! Får väl se när snön kommer, men kan knappast säga att jag klagar :D

#3 - - LisaMarie:

SV: Jo högtalarna är jätte bra. Tror väl inte jag skulle haft dåliga högtalare på en fest? :P

Till top