Miicha

Mitt liv som jag.

=D

Allmänt Permalink5
Tyvärr så kan jag bara tvätta med en maskin igen! Den andra så kan man inte få upp "lådan" där man he in tvättmedlet, men det är ju en cylinda så man kan ju inte säga så mycket mera :P
Har käkat lite lunch och nu håller jag på att dricka lite go kaffe och tittar på kanal5 på "Som hund och katt", lite roligt fakitkst bråk mellan hund och katt. :P
Tur att det inte  blir så hos mig bara katt mot katt om man säg så :)
#1 - - Solin ♥:

sv: haha oj idag var vi båda slarviga! haha (A)♥

#2 - - Solin ♥:

sv: haha exakt! ☺

#3 - - Leila:

till stan eller nåt sånt, sj? :)

#4 - - Rebecka:

sv; Hej! Allt är fin fint med mig, hur är det med dig då? :)

Ja dresserna är rätt dyra faktiskt... Vilket är synd ! :(

Tack, hoppas du får en trevlig lördag du med! :D

#5 - - Rebecka:

sv; Snöar det hos dig? Ojoj, här har det inte kommit en ända snöflinga..

Jag har själv en "fake" som man kallar det, som är jättemysig att ha hemma och gå runt med.

Men jag vill ha en onepiece för de har lite tjockare tyg! :)

Till top