Miicha

Mitt liv som jag.

Dagen efter.

Allmänt Permalink0

Igår så fyllde jag år ju, var ensam hela dagen lång fram till halv 7 ungefär då (fast exet var hos mig) så ex föräldrar kom ju och gav mig present men sen kom det inge mera folk hit som jag hoppades.
Dålig födelsedag iom jag säger så, min kompis som jag har här kom inte och hon brukar komma men ringde inte heller och så klart vart men lite ledsen.
När alla 3 (5 om man räknar med hundar) gick så fall jag en tår för jag var så ledsen att det var min värsta födelsedag speciellt när ingen brydde sig men då intalade jag mig för mig själv att så får det vara några år framöver och bara acceptera läget som det är liksom.
Nog om igår..
Jag har ringt på ett jobb eller ja typ jag ringde in på vården (där gammlingar bor) och frågade om jag kunde få ett jobb eller inskolning, men måste ju ha en inskolning först så dom vet att man klarar av jobbet, så jag ska dit på fredag och träffa dom. Spännande :)
Nu ska jag bara dö ut och slappa på soffan..
Hoppas ni får en bra dag :D
Till top