Miicha

Mitt liv som jag.

Eftermiddagen.

Allmänt Permalink5
Har käkat middag och det vart 15 ungerfär (tiden alltså) så idag vart det pärbullar med knaperstekt Ramsele bacon och super gott det var :)
Så nu dricker jag kaffe och håller på att se på en film på tv4 Klappjakten, helt okej film faktiskt. :P
Så jag har torkat dörrarna och garderobs dörrarna i hellen så nu ser det fint ut fast jag ska rengöra lite mera så klart, man jag väöll inte avsluta något som man inte har gjort klart heller :P
Så ska rengöra lite på bänken i köket så ska ta bort lite saker så jag kan regngöra bättre så klart, men det får någ blir lite senare eller ja snart blir det ju.
Snurrig Or What?
Och så är min fåtölj ned skruvad så man kan inte sitta där och så smutsig den var inne i själva ja ni vet, vet inte vad det heter mellan armstödet och själva sitsen hade mycket grus.. HAHA.. Det var ju bara att dra fram dammsugarn.
Nää, nu ska jag se på filmen och dricka kaffe och så ska jag väll fortsätta städa lite. :)
#1 - - Malin:



Va gärna med i min tävling där du kan vinna valfritt smycke: http://nightmarecandyy.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-angelicash.html#comment

#2 - - Elin:

vad tycker du om navelpiercing, tyck till i mitt inlägg! :)

#3 - - Elin:

okej, tack för ditt svar! jag tycker också att det är snyggt :)

#4 - - mirabell:

tack detsamma! :)

#5 - - Lina:

fin design.

Till top