Miicha

Mitt liv som jag.

Ett år äldre.

Allmänt Permalink12
Idag är det min födelsedag.
Inte så speciellt peppad är jag men gla är jag ändå, på fika bordet idag så blir det hallon grottor, vanilj bullar och så mjuk pepparkaka som jag ska bjuda på till dom som kommer och så kaffe så klart.
Snart ska jag duscha och byta sängkläder och he på mig nå snyggt och så ska jag bara ta det lungt.
Jag såg på nu på fejjan att det var 9 styckna som hade skrivit till mig så får man se om det blir någe mer :P
Alltid kul när folk gratta.
Min mormor lär ringa, min bästa vän skicka sms "Grattis :D. Puss" skrev hon och så från mitt ex men han kom in till mig "Hej, kan du öppna dörren för jag ska mäta dina högtalare" och så sa han grattis när han kom mig, haha.
Nu ska jag duscha och så ska jag ju he på mig nå snyggt och ta något att käka till frukost, ladda mobilen så jag kan ringa min kompis vid lunch.
Ja.
Tänkte att jag också att jag skulle torka golv men jag tror jag bara gör det i köket för det är mest nödvändigaste men annars ska jag bara ta det lugnt idag för det är jag förtjänad till :D
#1 - - yohanna:

mhmmh.. me like! din blogg är kalas snygg!

Hur är läget btw? :)

#2 - - Anonym:

Snygg blogg! ;o



SV; matte är jobbigt faktiskt! haha! men kul att jag är klar (A) MVG fick jag ^^



kommentera gärna tillbaka!

#3 - - christina:

kommentaren ovan är från mig :)

#4 - - christina:

HAAHA! varför fick du VG då? ;o ofta rektorn är snäll ? :p men mysigt :D haha, jag fick bara VG på prov då, så konstigt att jag fick MVG, var ju inte ens klar med kursen ;s hahahaha! men jag klagar inte :)

#5 - - christina:

HAHA! tur att det finns snälla rektorer ;)! Grattis på födelsesdagen btw :)!

man ska inte klaga om man får bra betyg, men tycker det är så himla roligt, när jag inte ens var klar ;p hahahaha! :D

#6 - - johanna:

Vad tycker du om jeansleggings? (se inlägg)

#7 - - christina:

haha, då är det värre!

på min förra skola idiotförklarade rektorn mig typ två-tre gånger, så aah. dåligaste skolan ever!

haha, bästa i klassen!

#8 - - christina:

btw; tjäner du mycket på din blogg?

#9 - - christina:

aa, det va det jeg menade! vi har det samma ;p om du signer dig in på plussikassan länk helt på topp på våran blogg ;) vi har tjänat mycket där

#10 - - johanna:

- håller med dig. Jag har dock på mig mina typ hela tiden :P

#11 - - Elin Toreborg [foto]:

Grattis!!

#12 - - L i e - Fucked up:

sv; tack detsamma och grattis på födelsedagen! :)

Till top