Miicha

Mitt liv som jag.

fredag..

Allmänt Permalink3
Känns som om jag skulle vara allergisk mot något eller något är det ju, har haft ont i huvudet 5-6 dagar och så svi det i ögonen, fatta int va det kan va förla.
Ida så blir det currykyckling på mitt matbord och det ska bli så gott, men jag måste ner på byn och köpta lite saker så man vet att man har te.x kycklning för annars blire ju svårt att göra en currykyckling. :P
Nu ska jag ta en alvdeon och så ska jag se om biln vill starta annars säger jag väll "Vill du inte bumma så vill du inte, vill du jävlas så vill du" som Dag Otto säger. :P
#1 - - Jennifer:

aja jag ska se den ikväll! Ha en bra kväll med massa mys ;)

#2 - - mamma82:

Tack... jag gillar dom, fast de inte går att gå i, haha

#3 - - Frida:

Tack för supergullig kommentar, den gjorde min dag :-)

Trevlig helg på dig!

Till top