Miicha

Mitt liv som jag.

God natt.

Allmänt Permalink7
Känner att jag är så trött att jag pallar snart inte att vara vaken. hehe.
Jag ska i alla fall se på tv6 ett tag till.
Ser nu på "WaterWörld" och Håriga Mannen är så äcklig med allt hår på kroppen, brr, ryser hela kroppen, har han hört talas om vaxning!?
Jaja, saken är väll den samma.
God natt på er och sov så gott för det ska  jag försöka med :D
#1 - - Sofia:

Jättefin blogg, snygg header :)

#2 - - BELLZOR:

Delta gärna i veckans blogg och ta del av mina 500-2000 unika besökare :) Du behöver bara kommentera att du är med! Kram <3



http://bellzors.blogg.se/2011/november/veckans-blogg.html#comment

#3 - - sara:

Såg på waterwörld igår också, det äckligaste med håriga mannen var ju när dom åt sushi från hans mage i slutet, uuuek :P

#4 - - Charlotte:

Hej!

Kul att du tittade in hos mig.

Bebisen kommer i april så det är en bra stund kvar :(



Kika gärna in till mig igen har även länkat till en jätte bra tävling!



Ha det så jätte bra!

#5 - - Lucas Gustavsson:

Anmäl dig till dagens blogg hos mig och ta del av mina 1800 läsare om du känner för det :)

#6 - - FANNY (::

cool blogg:)

#7 - - thesswester - inte som alla andra:

fin blogg du har! gillar din header :)

Till top