Miicha

Mitt liv som jag.

Hallongrottor.

Allmänt Permalink4
Har ju bakat hallongrottor igen så hoppas att dom blir lika god, men jag ska inte ta någon idag för måste nog svalna lite innan man kan börja ta en så tänkte att jag ska ju fika imorgon så får ta en då :P
Tittar på "Pan Am" på tv3 och sen blir det nog en film efter det som jag ska se på men vet inte vad det är för en film men ska se på den i alla fall.
Jag orkar inte diska upp efter det jag har bakat så får göra imorgon så jag blir mera utvilad, så imorgon ska jag nog vakna vid 7-8 tiden så jag hinner göra något så jag ska skärpa mig imrogon så jag kan rensa en garderob. :P
Natti på er och sussa så gott :D
#1 - - Alexandra Ström, LULEÅ:

Härligt!

Ingenting speciellt, tar det mest lugnt. Självdå?

#2 - - Alexandra Ström, LULEÅ:

Okeyokey, blev kakorna bra då?

#3 - - Alexandra Ström, LULEÅ:

Okeyokey, vi får väl hoppas att dom blev bra då :).

#4 - - Evve- En helt vanlig knasig tjej!:

Heej! :)

Nu är de 5 vinnarna i min Veckans Blogg dragna, kika in och se om du blev en av dem :D

Direktlänk: http://evvesliv.blogg.se/2011/november/veckans-blogg.html#comment

Anmäl dig gärna igen, du får vara med igen även om du var en av dem som vann, och kom ihåg att du har större chans att vinna om du länkar tävlingen eller följer mig via bloglovin!

Kramizar Evve!

Till top