Miicha

Mitt liv som jag.

Härligt.

Allmänt Permalink1
MoDo vann idag igen och det är så jävla härligt :D
Jag kan då säga att jag har humörsvägningar, ena sekunden är jag glad, andra ledsen, tredje känner att jag har saknad och så fjärde är jag glad för att MoDo vinner. Hehe. Sån är jag bara och det är bara för folk att acceptera :P
Jag håller på att se på Greys Anatomy och sen ska jag se på Body Of Proof och sen tänker jag antingen lägga mig för att sova direkt efter det eller så ska jag läsa en stund innan jag ska sova, för jag tänkte att jag ska läsa ut boken innan jag fyller år så jag kan lämna tillbaka boken, men som turen är så är det inte så många sider kvar i den boken så det går snabbt om jag bara läser :)
Imrgon ska jag pröva att stiga upp direkt 7.30 när mobilen ringer på mig att jag ska vakna så jag blir trött på kvällen, det kommer vara mig en utmaning men jag ska klara det, Im gonna make it!!!
Nothing gonna stop me now :P
#1 - - annaa:

Jag har DAGENS BLOGG TÄVLING på min blogg. Vill du få en FET länkning? Gå in och kika under kategorin "TÄVLINGAR"! :) http://annaalicious.blogg.se/



(Jag ber om ursäkt om du tycker att detta meddelandet är ett "reklammeddelande!")

Till top