Miicha

Mitt liv som jag.

Hawaii..

Allmänt Permalink2
Jag skulle vilja åka till Hawaii :)
Det är ju så fint coh varmt där, och så käns det att det är så trevligt folk där.
Och så käns det också att det inte är i Usa men det är en del av dom 50 delstaterna som är det, och den enda staten som består av öar. :D
Men jag kollade ju info om Hawaii och så stod det vilka kändisar som kom där ifrån, hmm tänkte jag..
Men det skulle vara frän att åka dig faktiskt, just det deras fantastiska natur och vatten som är kristallklart och bergen och vulkanerna och vissa som är aktiva :)
Men det är bra att det är egnelska där och så snackar dom ju Hawaiiska det tycker jag skulle vara fränt att höra, men är det inte spanska i det? Dom säger ju "Hola" det är ju hej på spanska..
Men jag vill åka dit eller jag ska göra det någon gång i livet, för det är något som jag vill se och dels åka till så klart..
Åhh! Vart så taggad nu att jag vill åka redan i vinter :D
#1 - - emmie:

Hej, kika gärna in på min blogg:) började i söndags, haha! släng gärna in en kommentar om du vill :D

#2 - - joanna- att leva med Aspergers syndrom!:

Hej

Jag heter Joanna och är 23 år men när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är llika värda oavsett bakgrund, så kolla gärna in min blogg:)

kram

Ps. glöm inte att anmäl dig tilll veckans blogg och bli länkade för min 400-600 unika läsare/dag:)

Till top