Miicha

Mitt liv som jag.

Inte som planerat.

Allmänt Permalink1
Jag planerade ju igår att jag skulle vakna vid 7-8 men 10.30 såg jag att klockan var när jag vaknade, men jag har sovit rätt eller väldigt oroligt inatt så det är väll mycket därför och så har jag fårr värken i äggstockarna så mycket är det som var som störde min sömn.
Men det är inte bara jag som är orolig utan igår var det lill vovven och så var det ena katten Jessie som var lite orolig och jag kännde mig väldigt uttittad när jag var i köket, undra om det var någon som tittade på mig??
Ganska läbbigt var det, så fort min kompis gick så låste jag dörren..
Nu ska jag he i mig lite fil och ta mig två tabletter alvedon och så kaka och kaffe.
Ha det bra :D
#1 - - Jennifer F:

SV: Haha det blir inte alltid som man tänkt sig! ;p Ha en fin måndag du med! :)

Till top