Miicha

Mitt liv som jag.

Julklapps tips :)

Allmänt Permalink13
Vill ni ge bort en fin julklapp till någon du gillar?
Då har jag en väldigt bra sida att tippsa er.!!
Om ni vill kunna vika kläder som Sheldon Cooper så finns klädvikaren här för er, som ni kanske kan ge till syrran eller bror. :)
En chockladfontän till din kära?
Eller en te kalender nu inför jul för första advent?
Eller en duschhandtag som lyser så det blir roligare att duscha?
Och så finns det ju så klart mera att titta på!!
Klicka här så kommer ni direkt dit. :D
#1 - - ALICE:

sv; ja det är bara bra! självdå? :)

#2 - - emmawagenius:

sv: Tack så mycket! =)

kram

#3 - - Denisé:

sv: haha family guy äger! det är så överdrivet så det blir bra ;D!

#4 - - Jonnie:

tackar, de gick bra :)

#5 - - Julia Jidesjö:

Ja men visst är det så! :)

Hoppas du fortsätter läsa min blogg kram!

#6 - - alicia axelsson:

Hej, jag undrar om du skulle vilja göra ett länk byte kram



http://www.nattstad.se/aliciaaxelsson

#7 - - feztis:

God kväll!

Ja, vem är inte trött på morgonen? ;)

#8 - - Anonym:

Sv: Jodå, det är bara bra, självdå? Du borde se den!

#9 - - Emma:

Sv, Haha ja det var bra! Jo allt är bra, själv?

#10 - - Jessica - En flicka som är stark:

bra tips :D även om jag inte köper julklappar längre :P

#11 - - Zandra Mattsson:

Ja Boss är en hund, finns bild på han, som jag la upp i inlägget jag precis skrev nu ;P heheh

#12 - - g-shot:

hhaha.. jaa det är bra :)

tack för tipset btw. :)

#13 - - Sara:

hej, tack så mycket :*

Till top