Miicha

Mitt liv som jag.

Katten Jessie.

Allmänt Permalink7
Då skriver jag om min andra katt Jessie.
Hon är min dröm katt hon är precis en katt som stortsett alla vill ha, hon är snäll och man kan tövla henne hur mycket man vill utan att hon visar agg mot en, hon är egentligen inte van med barn men jag har lärt henne och när det kommer barn hit så bryr hon sig inte när dom bär på henne och bara är i deras famn utan att göra något.
Hon såg ut som en bommulstuss när jag hämtade henne och hon var den enda kattungen som låg still i min famn när jag valde henne, och när jag kom hem med henne så kännde hon sig hemma direkt.
Hon är 4 år nu och hon ska som Elvis leva med mig tills hon inte orkar mera.
Hon var sjuk en gång för det såg jag direkt då hade hon problem med tarmarna men nu är hon mycket bättre.
Hon säger till mig när mat och vatten är slut för då sitter hon där och jamar lite fint, och så när hon inte har fått god mat på ett tag så jamar hon på ett speciellt sätt.
Hon är en speciellt liten tös, hon lyssnar på en och så väldigt kelgo men jamar inte så mycket om man ska jämnföra med Elvis.
Jessie är min dröm katt, jag har lärt henne allt jag kan, hon kan till och med gå i koppel ute men hon gillar det inte men hon gör det i alla fall och går väldigt fint men som alla andra katter så vill man gå själv. :P
Men hon har blivit keligare under den senaste tiden, jag vet inte varför men jag tror att hon vill ha mera kärlek och så blir hon nog lite sur på Elvis ibland.. :)
Kommentera gärna om mina små änglar :D
#1 - - Lina Henke:

Söt katt

#2 - - Lina:

SV: Ja tiden går verkligen fort när man har roligt:) Ja det är bra med mig, hur är det med dig då???:)

#3 - - Emma:

sv: tack så mycket! :D

#4 - - Alice:

Svar: Ja allt är bra med dig! Hur är det själv? :D

#5 - - Alice:

Svar: Inte så mycket. Ska duscha, redigera bilder och plugga... durå? :P

#6 - - Amanda:

Sv: Hade en skit bra dag igår!

#7 - - M:

följer dig också nu :D

Till top